Lecenje Ginekologija Krvni Pritisak Trudnoca Ureaplazma
Ocenite:
  • 22
(2.86 / 22)

Energetski napitci povećavaju krvni pritisak

Objavljeno: 27.11.2007

Energetski napici mogu da dovedu do povećanja krvnog pritiska, pokazalo je jedno istraživanje obavljeno u SAD, pa se zbog toga hipertoničarima preporučuje da izbegavaju ta pića. Istraživači s Državnog univerziteta Vejn u Detroitu su studiju obavili na zdravim ispitanicima, kojima su svakodnevno davane po dve limenke energetskog napitka, sadržaja 80 miligrama kofeina i 1.000 miligrama organske kiseline 'taurin'. Prvog dana ispitivanja u roku od dva sata po konzumiranju ovog napitka kod ispitanika je pritisak izazvan kontrakcijom srčanih mišića povećan za 7,9 odsto, a sedmog dana istraživanja za 9,6 odsto.

 Komentari: 0 | Pogledajte komentare Pošaljite komentar
 

Sponzori

stetoskop.info
extratim.html